Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Telefoniczny Doradca Klienta TAURON
Miejsce pracy:
Gliwice
Obecnie, dla jednego z naszych największych Klientów - TAURON Sprzedaż sp. z o.o., do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta.
Główne zadania:
Obsługa Infolinii Sprzedażowej,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów Klientów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych,
Aktualizacja danych w systemach.
Oczekiwania:
Doświadczenie w Call Center,
Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
Znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio-zaawansowanym,
Wykształcenie min. średnie,
Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20,
Znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Pracę w biurze u Klienta,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
Profesjonalny onboarding,
Brak dress code'u,
Bieżące wsparcie przełożonego.
Stabilne zatrudnienie.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Telefoniczny Doradca Klienta TAURON
Miejsce pracy:
Gliwice
Obecnie, dla jednego z naszych największych Klientów - TAURON Sprzedaż sp. z o.o., do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta.
Główne zadania:
Obsługa Infolinii Sprzedażowej,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów Klientów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych,
Aktualizacja danych w systemach.
Oczekiwania:
Doświadczenie w Call Center,
Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
Znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio-zaawansowanym,
Wykształcenie min. średnie,
Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20,
Znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Pracę w biurze u Klienta,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
Profesjonalny onboarding,
Brak dress code'u,
Bieżące wsparcie przełożonego.
Stabilne zatrudnienie.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!