Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Telefoniczny Doradca Klienta
Miejsce pracy:
Gliwice
Obecnie, dla jednego z naszych największych Klientów z branży energetycznej, do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta.
Główne zadania:
Obsługa Infolinii Sprzedażowej w tym Klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów Klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Aktualizacja danych w systemach.
Oczekiwania:
Doświadczenie w call center min. 6 msc.
Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
Znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Telefoniczny Doradca Klienta
Miejsce pracy:
Gliwice
Obecnie, dla jednego z naszych największych Klientów z branży energetycznej, do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta.
Główne zadania:
Obsługa Infolinii Sprzedażowej w tym Klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów Klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Aktualizacja danych w systemach.
Oczekiwania:
Doświadczenie w call center min. 6 msc.
Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
Znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
Wykształcenie min. średnie,
Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20,
Znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Pracę w biurze u Klienta,
Atrakcyjne wynagrodzenie - podstawa 3920 zł brutto + premia 700 zł netto
Duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
Profesjonalny onboarding,
Brak dress code'u,
Bieżące wsparcie przełożonego.
Stabilne zatrudnienie
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!