Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Obecnie, dla jednego z naszych największych Klientów z branży energetycznej, do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta.
Telefoniczny Doradca Klienta
Miejsce pracy:
Gliwice
Główne zadania:
Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym Klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów Klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Aktualizacja danych w systemach.
Oczekiwania:
Doświadczenie w Contact Center min. 6 m-cy na projektach sprzedażowych lub min. 10 m-cy na projektach obsługowych lub min. 24 m-ce w bezpośredniej sprzedaży usług z branży energetycznej, ubezpieczeniowej bądź finansowej,
Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
Znajomość na poziomie min. C1 języka angielskiego,
Znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
Wykształcenie min. średnie,
Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20, oraz w wybrane soboty i niedziele,
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Pracę w biurze u Klienta,
Atrakcyjne wynagrodzenie i duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
Profesjonalny onboarding,
Brak dress code'u,
Bieżące wsparcie przełożonego.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Telefoniczny Doradca Klienta
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Obecnie, dla jednego z naszych największych Klientów z branży energetycznej, do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta.
Telefoniczny Doradca Klienta
Miejsce pracy:
Gliwice
Główne zadania:
Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym Klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów Klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Aktualizacja danych w systemach.
Oczekiwania:
Doświadczenie w Contact Center min. 6 m-cy na projektach sprzedażowych lub min. 10 m-cy na projektach obsługowych lub min. 24 m-ce w bezpośredniej sprzedaży usług z branży energetycznej, ubezpieczeniowej bądź finansowej,
Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
Znajomość na poziomie min. C1 języka angielskiego,
Znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
Wykształcenie min. średnie,
Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20, oraz w wybrane soboty i niedziele,
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Pracę w biurze u Klienta,
Atrakcyjne wynagrodzenie i duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
Profesjonalny onboarding,
Brak dress code'u,
Bieżące wsparcie przełożonego.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!