zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:255208

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

Numer referencyjny: a0t4H00000sO1qHQAS

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gliwice

Opis stanowiska:
  • kompleksowa obsługa klientów biznesowych w zakresie usług transportowych,
  • przyjmowanie i administracja zleceń,
  • obsługa reklamacji,
  • bieżąca współpraca z przewoźnikami i kierowcami,
  • raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
Wymagania:
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów,
  • umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • dobra znajomość programów komputerowych - Word, Excel, PowerPoint,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (umowa do 31.08.2021 r.),
  • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od doświadczenia zawodowego,
  • możliwość skorzystania z benefitów na preferencyjnych warunkach,
  • pracę w firmie o ustabilizowanej sytuacji na rynku,
  • codzienne wsparcie przełożonego oraz kolegów z pracy.
Za proces rekrutacyjny odpowiada konsultant Aleksandra Świeca, tel. 605 121 248.

Gliwice, al. W. Korfantego 25/2, 1 piętro. Zapraszamy w godzinach 09:00-15:00.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Gliwice

Opis stanowiska:kompleksowa obsługa klientów biznesowych w zakresie usług transportowych,
przyjmowanie i administracja zleceń,
obsługa reklamacji,
bieżąca współpraca z przewoźnikami i kierowcami,
raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.


Wymagania:mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów,
umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu,
umiejętność pracy zespołowej,
dobra znajomość programów komputerowych - Word, Excel, PowerPoint,
zaangażowanie w wykonywane obowiązki.


Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (umowa do 31.08.2021 r.),
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od doświadczenia zawodowego,
możliwość skorzystania z benefitów na preferencyjnych warunkach,
pracę w firmie o ustabilizowanej sytuacji na rynku,
codzienne wsparcie przełożonego oraz kolegów z pracy.


Za proces rekrutacyjny odpowiada konsultant Aleksandra Świeca, tel. 605 121 248.



Gliwice, al. W. Korfantego 25/2, 1 piętro. Zapraszamy w godzinach 09:00-15:00.



Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama