Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Konsultant Infolinii
Miejsce pracy:
Gliwice
Obecnie, dla jednego z naszych największych Kontrahentów z branży energetycznej, do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta.
Główne zadania:
Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących,
Kontakt z klientem,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Aktualizacja danych w systemach.
Oczekiwania:
Doświadczenie w branży call center - min. 6 msc przy projektach sprzedażowych lub min. 10 msc przy projektach obsługowych,
Płynna znajomość języka polskiego,
Znajomości pakietu MS Office na poziomie średnio-zaawansowanym,
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Konsultant Infolinii
Miejsce pracy:
Gliwice
Obecnie, dla jednego z naszych największych Kontrahentów z branży energetycznej, do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta.
Główne zadania:
Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących,
Kontakt z klientem,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Aktualizacja danych w systemach.
Oczekiwania:
Doświadczenie w branży call center - min. 6 msc przy projektach sprzedażowych lub min. 10 msc przy projektach obsługowych,
Płynna znajomość języka polskiego,
Znajomości pakietu MS Office na poziomie średnio-zaawansowanym,
Wykształcenie min. średnie,
Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20,
Znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie - podstawa 3920 zł brutto + premia 700 zł netto,
Umowę o pracę,
Pracę w biurze u Kontrahenta,
Stabilne zatrudnienie,
Duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
Profesjonalny onboarding,
Brak dress code'u,
Bieżące wsparcie przełożonego.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!