zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:261333

HR Specialist

Numer referencyjny: a0t6N000000AiXqQAK

Firma: Trenkwalder

Miejsce pracy: woj. śląskie, Gliwice

Data publikacji: 2021-11-24

 

Branża: Kadry / HR

Rodzaj: Praca stała

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

HR Specialist
Miejsce pracy: Gliwice

Opis stanowiska:
  • zarządzanie procesem rekrutacji zgodnie z planem zatrudnienia i wymaganiami poszczególnych stanowisk, w tym współpraca z dostawcami usług rekrutacji i pracy tymczasowej,
  • koordynacja procesu onboardingu nowych pracowników, m.in. przygotowanie stanowiska pracy oraz niezbędnego wyposażenia i rejestracja szkoleń,
  • koordynacja szkoleń pracowników zakładu - wdrożenie nowo zatrudnionych osób, prowadzenie rejestru szkoleń oraz przygotowanie planów szkoleniowych,
  • współpraca z dostawcą usług kadrowo-płacowych - administracja systemu RCP, rozliczenie godzin, kontrola nieobecności, nadzór nad terminowością i ciągłością umów,
  • prowadzenie spraw pracowniczych zgodnie z przepisami prawa pracy,
  • zarządzanie Programem Pomysłów Pracowniczych,
  • nadzór nad wszystkimi benefitami pozapłacowymi,
  • utrzymanie i aktualizacja wszystkich wskaźników związanych z HR, terminowe raportowanie do odpowiednich przełożonych,
  • współpraca z innymi działami oraz udział w projektach międzywydziałowych.
Wymagania stanowiska:
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną, swobodną komunikację,
  • min. 4 lata doświadczenia pracy w działach HR, z czego min. 2 lata w zakładzie produkcyjnym,
  • wykształcenie wyższe, preferowane w kierunku ZZL lub Kadr i płac/księgowości,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej oraz wyznaczania priorytetów,
  • nienaganna kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych,
  • gotowość do podjęcia pracy od stycznia 2022 r.
Mile widziane:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży automotive.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od doświadczenia zawodowego,
  • przejrzysty system premiowy,
  • opiekę medyczną,
  • możliwość pracy hybrydowej,
  • pracę w międzynarodowej organizacji,
  • codzienne wsparcie przełożonego i współpracowników,
  • przyjazną i koleżeńską atmosferę,
  • możliwość rozwoju,
  • szkolenia stanowiskowe.
Za proces rekrutacyjny odpowiada konsultant Aleksandra Świeca, tel. 605 121 248. Gliwice, al. W. Korfantego 25/2, 1 piętro. Zapraszamy w godzinach 08:00-15:00.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



HR Specialist

Miejsce pracy: Gliwice

Opis stanowiska:zarządzanie procesem rekrutacji zgodnie z planem zatrudnienia i wymaganiami poszczególnych stanowisk, w tym współpraca z dostawcami usług rekrutacji i pracy tymczasowej,
koordynacja procesu onboardingu nowych pracowników, m.in. przygotowanie stanowiska pracy oraz niezbędnego wyposażenia i rejestracja szkoleń,
koordynacja szkoleń pracowników zakładu - wdrożenie nowo zatrudnionych osób, prowadzenie rejestru szkoleń oraz przygotowanie planów szkoleniowych,
współpraca z dostawcą usług kadrowo-płacowych - administracja systemu RCP, rozliczenie godzin, kontrola nieobecności, nadzór nad terminowością i ciągłością umów,
prowadzenie spraw pracowniczych zgodnie z przepisami prawa pracy,
zarządzanie Programem Pomysłów Pracowniczych,
nadzór nad wszystkimi benefitami pozapłacowymi,
utrzymanie i aktualizacja wszystkich wskaźników związanych z HR, terminowe raportowanie do odpowiednich przełożonych,
współpraca z innymi działami oraz udział w projektach międzywydziałowych.


Wymagania stanowiska:znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną, swobodną komunikację,
min. 4 lata doświadczenia pracy w działach HR, z czego min. 2 lata w zakładzie produkcyjnym,
wykształcenie wyższe, preferowane w kierunku ZZL lub Kadr i płac/księgowości,
umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej oraz wyznaczania priorytetów,
nienaganna kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych,
gotowość do podjęcia pracy od stycznia 2022 r.


Mile widziane:doświadczenie na podobnym stanowisku w branży automotive.


Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od doświadczenia zawodowego,
przejrzysty system premiowy,
opiekę medyczną,
możliwość pracy hybrydowej,
pracę w międzynarodowej organizacji,
codzienne wsparcie przełożonego i współpracowników,
przyjazną i koleżeńską atmosferę,
możliwość rozwoju,
szkolenia stanowiskowe.


Za proces rekrutacyjny odpowiada konsultant Aleksandra Świeca, tel. 605 121 248. Gliwice, al. W. Korfantego 25/2, 1 piętro. Zapraszamy w godzinach 08:00-15:00.



Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama